środa, Kwiecień 25, 2018
Home > Ćwiczenia > Jak zrobić płaski brzuch?

Jak zrobić płaski brzuch?

Brzuch to miejsce w którym tkanka tłuszczowa odkłada się najczęściej w sporych ilościach, tworząc tzw. oponkę. To właśnie w tym miejscu najszybciej można dostrzec nadwagę.

Jak zrobić płaski brzuch?

Płaski brzuch to domena atrakcyjności. Nic więc dziwnego w tym, że tak wiele ludzi za cel ustawia sobie nie „schudnąć”, a po prostu „mieć płaski brzuch”. Co zrobić by mieć płaski brzuch? Co jeść i jak ćwiczyć?

Poddawaj swój brzuch ciągłemu treningowi

Programy treningowe takie jak ABS II, czy A6W są skuteczne głównie dlatego ponieważ ćwiczenia są realizowane systematycznie (każdego dnia) oraz progresywnie (wzrasta obciążenie treningowe). Jeśli chcesz mieć płaski brzuch musisz trenować regularnie i stale podnosić poprzeczkę.

Biegaj, pływaj, jeździj na rowerze

Ćwiczenia aerobiczne mają wpływ na poziom tkanki tłuszczowej w całym organizmie, nie tylko na brzuchu. Są niezbędne by zaszedł proces spalania tkanki tłuszczowej. Układając swój harmonogram ćwiczeń nie możesz o nich zapomnieć.

Jedz częściej, ale mniej

Mniejsze porcje sprawią, że organizm na bieżąco będzie spalał dostarczone pokarmy. W przypadku gdy będą za duże może odkładać je na później (jako materiał zapasowy).

Dieta: zdrowa i pełnowartościowa

Często zapominamy o tym, by nawyki żywieniowe były zdrowe i pełnowartościowe. To kluczowe dla utrzymania optymalnej kondycji organizmu. Odradzamy diety głodówkowe, gdyż mogą one doprowadzić do osłabienia organizmu i negatywnie się odbić na prawidłowej pracy narządów wewnętrznych.

Nawadniaj organizm

2-3 litry płynów dziennie to absolutne minimum. Płyny wypłukują z organizmu toksyny i zbędny tłuszcz, co odbija się nie tylko na sylwetce, ale także zdrowiu.

Ciężko pracuj

Dieta jest wymagająca, a trening wyczerpujący? O to chodzi! Jeśli będziesz ciężko nad sobą pracować to efekty prędzej czy później się pojawią.

Nie poddawaj się

To co robisz teraz zaprocentuje w przyszłości. Nie oczekuj za wiele na starcie. Musisz podejść do walki o płaski brzuch z odpowiednią sumiennością i zaangażowaniem. Nigdy się nie poddawaj. Kryzysy na pewno się pojawią, gdyż odchudzanie samo w sobie jest niezwykle trudnym zadaniem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *