sobota, Wrzesień 22, 2018
Home > Odchudzanie > Płaski brzuch w trzech prostych krokach

Płaski brzuch w trzech prostych krokach

Płaski brzuch, zgrabne nogi, wcięcie w talii – która z kobiet nie marzy o takiej sylwetce? Panie potrafią zrobić naprawdę wiele dla atrakcyjności. Nie ma zatem nic dziwnego w tym, że tak wiele kobiet podejmuje trudy treningu i diety odchudzającej.

Niestety, wielu kobietom mimo ogromnego nakładu pracy nie udaje się finalnie schudnąć. Dlaczego? Co robią źle? Poznaj trzy najważniejsze elementy odchudzania! Stosując się do ich zasad z całą pewnością osiągniesz sukces.

Zasady diety odchudzającej

  1. Dieta powinna być zbilansowana (bilans wartości odżywczych powinien odpowiadać generowanemu zapotrzebowaniu, dostosowany indywidualnie)
  2. Dieta powinna być wieloposiłkowa (5-6 posiłków w diecie)
  3. Konsumpcja musi zachodzić regularnie (stałe pory posiłków, w równych odstępach czasowych)
  4. Dieta powinna składać się głównie z węglowodanów złożonych oraz pełnowartościowego białka. Uzupełnienie powinny stanowić zdrowe tłuszcze.
  5. Jadłospis musi uwzględniać przyjmowanie płynów w ilości nie mniejszej niż 3 litry na dobę. Zaleca się stosowanie wody mineralnej.
  6. Nie stosuj diet o charakterze głodówkowym, gdyż powodują efekt jojo i są dużym osłabieniem organizmu.

Zasady treningu odchudzającego

  1. Trening powinien być oparty na ćwiczeniach aerobowych (tlenowych), takich jak szybka jazda na rowerze, bieganie oraz pływanie.
  2. Długość pojedyńczej sesji treningowej nie powinna być krótsza, aniżeli 30 minut.
  3. Trening powinien odbywać się od 3-5 razy w tygodniu.
  4. Uzupełnieniem treningu aerobowego może być trening kształtujący mięśnie (np. Brzucha, nóg itd.)
  5. Każdy trening powinien być poprzedzony rozgrzewką i rozciąganiem (minimum 15 minut).

Zasady suplementacji na odchudzanie

  1. Stosuj tylko i wyłącznie sprawdzone produkty.
  2. Wybieraj suplementy na podstawie sprawdzonych opinii i recenzji, a nie reklam telewizyjnych.
  3. Suplementy stanowią uzupełnienie diety, nigdy na odwrót.
  4. Nie wierz reklamom, suplementy nigdy nie zastąpią wysiłku (diety i treningu).

Samodyscyplina, wytrwałość i zaangażowanie oraz realizacja każdego z tych punktów zgodnie z zasadami przyniesie doskonałe efekty, gwarantujemy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *