sobota, Wrzesień 22, 2018
Home > Odchudzanie > Płaski brzuch w tydzień

Płaski brzuch w tydzień

Brzuch to miejsce w okolicach którego tkanka tłuszczowa odkłada się niezwykle łatwo. Podatność tego miejsca na gromadzenie się tłuszczu sprawia, że bardzo często poszukiwane są metody by zgubić zbędne kilogramy właśnie z tych okolic.

Płaski brzuch to marzenie zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Jego posiadanie czyni osobę bardziej atrakcyjną. Nie ma zatem nic dziwnego w tym, że w Internecie pojawia się wiele zapytań takich jak chociażby:

Jak osiągnąć płaski brzuch w tydzień?

Odpowiedź na takie pytanie jest zbyt trudna, nie znając szczegółowych informacji na temat danej osoby. To czy jest to w ogóle możliwe zależy od poziomu nadmiaru tłuszczu w organizmie oraz indywidualnych uwarunkowań. W tej publikacji przedstawiamy dwa kluczowe elementy, które pozwolą Wam osiągnąć płaski brzuch, ale niekoniecznie uda się to zrobić w tydzień.

Dieta

Pozbywając się nadmiaru tłuszczu z brzucha musi pamiętać o lepszym odżywianiu. Nie w każdym przypadku wiąże się to z koniecznością stosowania radykalnych rozwiązań, jak diety głodówkowe. Jednakże, zmiana zawsze musi mieć charakter pro-zdrowotny.

Jadłospis powinien byc przede wszystkim zbilansowany i zdrowy. Musi również składać się z 5-6 mniejszych posiłków, a nie trzech dużych. Ma to bardzo duży wpływ na kwestię odkładania tkanki tłuszczowej. Jeśli w danym momencie organizm nie jest w stanie spalić dostarczonych węglowodanów to odłoży je w postaci tłuszczu. Dlatego też niezwykle ważnym jest podawanie wartości odżywczych regularnie, w mniejszych porcjach (odpowiadających danemu zapotrzebowaniu). Oznacza to, że posiłki najbardziej obfite w węglowodany to: śniadanie (na początek dnia) oraz posiłek przedtreningowy (największe zapotrzebowanie energetyczne).

Trening

Tkankę tłuszczową znajdującą się na brzuchu najlepiej spalać wykonując ćwiczenia o charakterze aerobicznym, takie jak pływanie, jazda na rowerze czy bieganie.

Dodatkowo warto realizować ćwiczenia stricte ukierunkowane w poprawę wyglądu brzucha, tudzież A6W, ABS II czy też spięcia brzucha i „nożyce”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *